Inspiracje#2

Hej!
Dzisiaj mam dla was inspirację na temat bransoletek modułowych.
W ostatnim czasie stały się one bardzo modne. Niestety ceny ich w sklepach są wysokie. Pokażę wam jak można tanio zrobić taką, ale najpierw kilka inspiracji.
1. Koraliki modułowe. Jest wiele wzorów i kolorów. To właśnie one sprawiają, że nasza bransoletka jest oryginalna.






2. Zielona bransoletka. Jest bardzo prosta, bo składa się z trzech takich samych koralików, ale w połączeniu z innymi bransoletkami może dopełnić każdą stylizację.
                         3. Fioletowa bransoletka. Pokazywałam wam ją w poprzednich inspiracjach, ale dodałam ją również tutaj.
4. Żółta bransoletka. Skojarzyła mi się z latem, które już się kończy.
Jest najprostsza do wykonania ze wszystkich.




Co sądzicie o dzisiejszych inspiracjach?
Macie może taką bransoletkę?
Czekam na wasze opinie.
Weronika
PS JAK WYKONAĆ BRANSOLETKĘ DOWIECIE SIĘ W KOLEJNYM POŚCIE. :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz.
Proszę o nie spamowanie mi linkami gdyż na pewno odwiedzę Twojego bloga.