Różowe maziaje

Hej! Minął już jeden tydzień ferii, a ja tak naprawdę nie zrobiłam nic pożytecznego. Chociaż zamiast śniegu świeci pięknie słoneczko i można wyjść na dwór. We wtorek i środę grałam w piłkę nożną, nigdy wcześniej tego nie robiłam w luty. Wczoraj zakupiłam kordonek więc od dzisiaj zaczynam naukę szydełkowania i mam nadzieję, że opanuję je dosyć szybko, bo zamierzam zrobić sznur koralikowy.  
Bransoletka powstała z różowych koralików, w kolorowe plamki (zamierzam sobie kupić takie same tylko niebieskie) i srebrnych kółeczek. Mi się bardzo podoba.





Dziękuję za komentarze pod poprzednim postem.
♥Weronika♥

3 komentarze:

  1. Rzeczywiście śliczna :D Ostatnio kupiłam podobne koraliki :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka cudna <3

    http://aniamojepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna! bardzo oryginalna :* :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Proszę o nie spamowanie mi linkami gdyż na pewno odwiedzę Twojego bloga.