Niebieskie kwiaty

Hej! Mam wrażenie jakby mijał pierwszy tydzień ferii, a to już drugi. Wizja powrotu do szkoły jest straszna. Nie mogę się doczekać zielonej szkoły. Jeszcze tylko trzy miesiące, a potem wakacje.  Postanowiłam, że jutro zrobię zdjęcia i wykończę kilka bransoletek. Oprócz tego wykonam kilka par kolczyków, bo zamówiłam bazy. Dzisiaj kaboszonów ciąg dalszy. W zawieszce została zamknięta grafika z kwiatami oraz dodałam zawieszkę z sową. Razem wyszło takie dzieło:
 

 
Dziękuję za komentarze pod poprzednim postem
♥Weronika♥
 

6 komentarzy:

  1. rewelacyjna, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się zawieszka z sową :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się zawieszka z sową :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna jest :)

    --------------------------
    Zapraszam do mnie na dwa konkursy, w których do wygrania są atrakcyjne nagrody (zwłaszcza dla miłośników DIY).

    Pozdrawiam,
    Alicja :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Proszę o nie spamowanie mi linkami gdyż na pewno odwiedzę Twojego bloga.