Turkus w kaboszonie

Hej! Zmieniłam trochę wygląd bloga i myślę, że ten zostanie ze mną na dłużej. Ostatnio u mnie coraz więcej nauki wiadomo koniec roku. Trochę znudziło mi się blogowanie więc zrobiłam sobie przerwę, ale teraz wracam do Was z nowymi siłami. Postanowiłam, że posty będę dodawać tylko w weekendy, myślę, że to dobry pomysł. Miałam wenę twórczą więc zrobiłam trochę rzecz, które zobaczycie w następnych postach.
 
A dzisiaj prezentuję Wam kolczyki z grafiką turkusa.
 


 
Dziękuję za komentarze pod poprzednim postem.
Podoba Wam się?
♥Weronika♥
 

11 komentarzy:

  1. Też mam plany coś pozmieniać co nieco na blogu. U ciebie fajnie to wygląda. Śliczna bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny kolor kolczyków *o* Turkusowy kolor + delikatny i subtelny kształt = ideał <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne, wydają się być takie delikatne. :3

    OdpowiedzUsuń
  4. urocze :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie proste, ale zarazem urzekające :)
    Bardzo ciekawy blog z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna grafika :) przypomina mi morskie fale :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też chciałam sobie wyznaczyć dzień dodawania postów, a kolczyki są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeeju jakie cudowne! :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne kolczyki *o* Podoba mi się ten odcień turkusu!

    OdpowiedzUsuń
  10. mam nadzieję, że ten przestój w postach to dlatego, że świetnie spędzasz wakacje :*
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Proszę o nie spamowanie mi linkami gdyż na pewno odwiedzę Twojego bloga.