Frędzle z plastikowej reklamówki

Hej! Mam nadzieję, że byli tacy co czekali za jakimś postem. Prawdę mówiąc nie miałam ochoty i chęci na prowadzenie bloga. Nie napiszę, że to się nie powtórzy, że teraz będę pisać regularnie. Nic z tych rzeczy. Dodam następny post jak będę miała ochotę. Ostatnio zainteresowałam się bardziej makramą, a efekty tej fascynacji będziecie mogli oglądać w następnych postach.
Kolczyki, które Wam dzisiaj pokazuję, zostały przygotowane na wyzwanie Kreatywnego Kufra ,,plastik". Gdy zobaczyłam temat od razu wpadł mi pomysł na frędzle, które są zrobione z plastikowej reklamówki. Dodałam do nich koraliki i tak powstały kolczyki. Prawdę mówiąc nie liczę na wyróżnienie, ale postanowiłam po raz pierwszy wziąć udział w tej zabawie.



 
 
Co sądzicie o kolczykach?
♥Weronika♥

5 komentarzy:

  1. No i bardzo fajny pomysł :) Dobrze, że bierzesz udział w wyzwaniu.Też miałam zamiar użyć reklamówki do wydziergania broszki na szydełku, ale stwierdziłam, że niekoniecznie to jest plastik, bo może w następnym upcyklingowym wyzwaniu będzie folia, a już nie było czasu dopytać autorki bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się pomysł bardzo podoba :D Wyszły ci te kolczyki bardzo ładne. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. moim zdaniem świetny pomysł ;) powodzenia! najważniejsze to czerpać radość z bloga, nic na siłę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pomysł super :)
    Super blog będę zaglądać częściej :)

    potrzebuje kliknięć pomożesz będę wdzięczna :)
    http://natalia004j.blogspot.com/2015/07/dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne kolczyki, świetny pomysł!

    zapraszam do mnie:))
    sidhexx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Proszę o nie spamowanie mi linkami gdyż na pewno odwiedzę Twojego bloga.