Nuty pod szkłem

Hej! Porobiłam zdjęcia biżuterii, pogrupowałam w posty więc teraz pewnie będą się częściej pojawiać. Zaczęłam biegać, bo doszłam do wniosku, że trzeba się trochę poruszać, nie tylko siedzieć w domu. Ostatnio coś mało czytam, a właściwie nie mogę znaleźć żadnej ciekawej książki. Ferie się skończyły i trzeba się znowu uczyć, ale najgorsze jest chyba to poranne wstawanie. Dobrze, że w przerwie zrobiłam trochę biżuterii i zdjęć. A teraz prezentuję Wam kolczyki wkrętki z nutami. Grafikę wycięłam z serwetki.
 

 
Podoba Wam się?
♥Weronika♥
Dziękuję za komentarze pod poprzednim postem.♥
 

9 komentarzy:

  1. Piękne kolczyki:)
    Jeśli chodzi o książki to mogę ci polecić Numery, ciekawa fabuła, może ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem szczerze, ze ja też mam ostatnio problem ze znalezieniem ciekawych książek... Chyba przeczytałam już wszystko, co było warte uwagi :(
    http://dziennik-miedzymiastowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi bardzo się spodobały te kolczyki! Motyw idealnie do mnie pasuje, bo uwielbiam sztukę! :)

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  4. Też ostatnio coś mało czytam. ;/
    Świetne kolczyki nosiłabym. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kolczyki, coś dla fanów muzyki <3
    Ciepło się robi, więc też bym mogła zacząc biegać, ale jak tu znaleźć motywację ... :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Proszę o nie spamowanie mi linkami gdyż na pewno odwiedzę Twojego bloga.