Moja pierwsza trzyrzędówka

Hej! Może nie pierwsza, bo zrobiona jako druga, ale wcześniej opublikowana. Pogoda u mnie jest iście tropikalna, nic tylko leżeć w basenie :). Wczoraj przyszła do mnie paczka z sznureczkami i koralikami więc spodziewajcie się postów z makramowymi  wyrobami. Tymczasem prezentuję Wam bransoletkę wykonaną właśnie w tej technice. Kamienie to marmury, które według mnie są śliczne. Korzystałam z świetnego filmiku (KLIK).
 
 


 
 
Podoba Wam się?
Dziękuję za komentarze pod poprzednim postem.
♥Weronika♥

10 komentarzy:

  1. Śliczna bransoletka, rzeczywiście koraliki są bardzo fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest przecudna *-* okropnie podobają mi się te koraliki ^^

    Zapraszam na konkurs! ♥klik♥

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie ci wyszła :)

    Dziękuje za komentarz, będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz ponownie. Każdy komentarz i obserwacja mile widziana ♥ Miłego dnia i całej reszty wakacji xx
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna bransoletka, ja jeszcze nie robiłam trzyrzędówki, ale wszystko przede mną. Zapraszam również do mnie, mam na swoim koncie również makramowe posty. Jestem ciekawa twojej opinii. bizubynika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. koraliki są cudowne, aż marzy się zwykła kuleczkowa bransoletka z zawieszką ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna bransoletka. Koraliki wyglądają tak magicznie. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Proszę o nie spamowanie mi linkami gdyż na pewno odwiedzę Twojego bloga.