Makramowa plecionka

Hej! Wakacje niestety dobiegają końca, szkoła zbliża się nie ubłaganie. Ostatnio byłam z koleżankami na ,,Papierowych Miastach". Był to jeden z nielicznych filmów na podstawie książki, który oglądnęłam, zanim przeczytałam powieść.  Prawdę mówiąc średnio mi się podobał, choć książki Green'a lubię.
 
Dzisiaj przedstawiam Wam makramową bransoletkę. Na początku są dwa rzędy koralików, bo myślałam, żeby całą tak zrobić. Jednak zdecydowałam inaczej, a zapięcie zrobiłam po pierwszy na guzik.
 


 
 
Podoba Wam się?
Dziękuję za komentarze pod poprzednim postem.
♥Weronika♥

11 komentarzy:

  1. Świetna jest, niebieski akcent bardzo fajny. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jest. Oryginalny pomysł, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezentuje się bardzo ładnie :)
    Pozdrawiam klik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna :) A ten guzik to strzał w 10, bardzo fajny akcent :)
    A czy to nie jest przypadkiem film, w którym zagrała Cara Delevingne? Jak tam jej gra aktorska? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, grała. Mi się podobała jej gra aktorska :)

      Usuń
  5. Śliczna bransoletka. Książki Green'a mają bardzo pozytywne opinie i kusi mnie wypad na ten film do kina, ale chyba wolałabym wcześniej przeczytać ksiażkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna bransoletka! Fajny pomysł zapinać je na guzik :)

    Brzydki Ptak Blog

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Proszę o nie spamowanie mi linkami gdyż na pewno odwiedzę Twojego bloga.