Rocznica bloga+ pierścionek

Hej! Dokładnie rok temu założyłam bloga i opublikowałam swój pierwszy post. Myślę, że dzięki publikowaniu swoich prac, bardziej rozwinęłam się w tworzeniu biżuterii. Dziękuję za wszystkie komentarze, obserwacje i wejścia. Dajecie mi motywację do dalszego pisania. ♥ Czego sobie życzę na następnym rok? Przede wszystkim nowych pomysłów, czasu i może trochę więcej obserwatorów.
 
Tymczasem zostawiam Was z pierścionkiem.
 

 
Polecacie jakieś książki do przeczytania? Interesuje mnie wszystko oprócz fantasy.
Dziękuję za komentarze pod poprzednim postem.
♥Weronika♥
 

7 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji roczku bloga : )
    Pierścionek jest obłędnie piękny.
    Pozdrawiam i życzę udanego dalszego blogowania

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny pierścionek :D
    Naprawde bardzo ci gratuluje pierwszego roku na blogu. Ja swoje pierwsze urodziny akurat przemilczałam;). Oby tak dalej.
    A co do książek to jako pierwsze na myśl przychodzi mi John Green i seria "Jutro". Może coś pomogłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w dalszym blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny pierścionek:)

    Zapraszam na mojego bloga gdzie opisuje moją małą podróż po Chinach:)
    nakrancumarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i powodzenia w dalszym blogowaniu. A co do książek ja zaczełam oddechy. Mnie się bardzo podobała pierwsza część i teraz kończę drugą. Polecam też ostatnia piosenka. Zapraszam też do mojego bloga. Potrzebuję pomocy. http://nowajaaaa.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny pierścionek, gratuluję rocznicy. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego Najlepszego! :) Nie wieżę, że go zrobiłaś sama *-* cudny...

    Zapraszam też do mnie
    VerryBerry Girl xxx - klik!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Proszę o nie spamowanie mi linkami gdyż na pewno odwiedzę Twojego bloga.