Buteleczka pełna koralików

Hej! Jakość przeżyłam ten tydzień. Sprawdziany były proste, kartkówek nie było, a w konkursach wraz z dwiema koleżankami zajęłyśmy 3 miejsca. Do świąt będzie to jakaś masakra, bo nauczycielom przypomniało się, że trzeba robić sprawdziany. Zamierzam w weekend zrobić kilka bransoletek i może do nauki szura szydełkowo-koralikowego. Niby coś ostatnio próbowałam, ale myliły mi się oczka. Za to teraz przedstawiam Wam bransoletkę z buteleczką z koralikami. Muszę przyznać, że od razu stała się jedna z moich ulubionych i noszę ją prawie codziennie.



Podoba Wam się?
Dziękuję za komentarze pod poprzednim postem.
♥Weronika♥
 
 

8 komentarzy:

  1. Śliczna *.*
    Gratulacje zostałaś nominowana do LBA :)
    Więcej informacji znajdziesz tu http://aniamojepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Megaaa ! Ślicznie wygląda ;)
    www.magfashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna :), u mnie tak samo się uwzięli że trzeba jak najwięcej sprawdzianów i kartkówek zrobić :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł na bransoletkę:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2015/03/cool-kids.html

    OdpowiedzUsuń
  5. motywacji motywacji i do boju :> śliczna ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Proszę o nie spamowanie mi linkami gdyż na pewno odwiedzę Twojego bloga.