Kolczyki w kropeczki :)

Hej! Dzisiaj bez zbędnych opisów, bo zostałam nominowana do LBA przez http://aniamojepasje.blogspot.com., za co bardzo dziękuję. Oprócz tego pokażę Wam kolczyki w kropeczki. Są bardzo proste, ale mnie urzekły właśnie tą prostotą.
 

 
Dla tych co nie wiedzą co to LBA- osoba, której spodobał się nasz blog, nominuje nas, zadając nam 11 pytań. Następnie my nominujemy 11 blogów oraz wymyślamy 11 pytań. Nie możemy nominować bloga, który nas nominował.
Pytania dla mnie:
1. Dlaczego założyłaś  bloga?
Ponieważ chciałam dzielić się moją pasją z innymi.
 2. Jakie masz plany dotyczące bloga?
Chcę, aby liczba obserwatorów się trochę zmieniła oraz dodać nowy nagłówek.
 3.Ulubiony dzień?
Sobota, bo wtedy mam najwięcej czasu na tworzenie.
4. Gdzie chciałabyś pojechać na wakacje?
Włochy albo do innego z krajów alpejskich.
 5.Rzecz, którą zawsze chciałaś mieć?
Jak najwięcej książek, bo dzięki nim rozwijam swoją wyobraźnię.
6. Co najbardziej lubisz robić?
Czytać, grać w piłkę nożną, tworzyć.
7. Ulubiony przedmiot w szkole?
Zajęcia artystyczne (decoupage) i chemia oraz biologia.
 8. Co robisz gdy wracasz ze szkoły?
Odrabiam lekcje, czytam i tworzę.
 9.Masz jakiś zwierzę, jak tak to jakie?
Tak, kanarka.
 10. Ile czasu zajmuję Ci przygotowanie się rano?
Około 30 minut.
 11. Jak była Twoja reakcja na nominację?
Byłam zaskoczona.
Pytania dla nominowanych.
1. Co Cię zainspirowało do założenia bloga?
2. Jeśli byś mogła, to w jakich czasach chciałabyś żyć?
3. Gdzie chciałabyś mieszkać?
4. Jakie są twoje ulubione książki?
5. Czego najczęściej słuchasz?
6. Co robisz w wolnym czasie?
7. Jedno słowo, które Cię opisuje.
8. Co lubisz jeść najbardziej?
9. Co chcesz robić w przyszłości?
10. Jaki jest twój ulubiony kolor i dlaczego?
11. Jaki jest twój ulubiony sport?
 
Nominuję:
1.http://pasjezmuliny.blogspot.com/
 
Dziękuję za komentarze pod poprzednim postem.
♥Weronika♥
 

10 komentarzy:

  1. Kolczyki bardzo mi się podobają. :D Dziękuję za nominacje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne kolczyki, dzięki za dominacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne kolczyki :).
    Dzięki za nominację, ale nie będę odpowiadać, znudziło mi się to (byłam już duże kilka razy nominowana) i jeszcze się nie odnudziło (tak, wymyśliłam nowe słowo!). mam nadzieję, że mi wybaczysz ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kolczyki *-*
    Dziękuję za nominację, jak znajdę czas to na pewno odpowiem na pytania ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodziutkie kolczyki - proste, ale ciekawe :) cytrynowy-sorbett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Proszę o nie spamowanie mi linkami gdyż na pewno odwiedzę Twojego bloga.