Wiosenne drzewko

Hej! Ten tydzień to jakaś masakra. Właściwie teraz powinnam się uczyć biologii, a nie pisać post. W tym tygodniu mam trzy sprawdziany, dwa konkursy i dwie kartkówki z geografii (jedna z stolic świata. Tak ze wszystkich stolic! oraz z tabelki z dziejami Polski). Oprócz tego pogoda nie pomaga. Za oknem piękna pogoda tylko wyjść na dwór. Mam pomysł na jedną bransoletkę, ale nie mam czasu, aby ją zrobić. Może nawet dobrze, że nic do czytania nie ma ciekawego. Zgodzę się z jednym komentarzem: też chyba przeczytałam wszystko co było godne poświęcenia uwagi. Pokaże Wam miętową bransoletkę z zawieszką z drzewkiem. Moim zdaniem jest ono cudne. Pomyślałam żeby zrobić jeszcze dwie i będzie taki komplecik.
 

 
Życzcie mi powodzenia w jutrzejszej nauce geografii.
Podoba Wam się?
Dziękuję za komentarze pod poprzednim postem.
♥Weronika♥
 

9 komentarzy:

  1. Powodzenia! Bransoletka jest świetna, idealna do wiosennych stylizacji. ^_^

    OdpowiedzUsuń
  2. Dasz radę ;), śliczna bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesyłam (((good vibes))), żebyś nie padła od nauki. ;)
    Bransoletka ma bardzo ładny kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna ♥
    http://lifestyle-and-fashion-meg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi sie kolor tej bransoletki! uwielbiam mięte!
    :)

    Pozdrawiam!
    strudelka

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna jest, w pięknym kolorku. : )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Proszę o nie spamowanie mi linkami gdyż na pewno odwiedzę Twojego bloga.